Dodanie nowego kaizen:

W pierwszym kroku musisz się zalogować do programu. Login i hasło otrzymasz na swój adres e-mail (podany dla administratora systemu). Dane do logowania są generowane automatycznie i hasła nie możesz odzyskać używając pary twój login, email. Aby zmienić twoje zapomniane hasło poproś o zmianę administratora kaizen. Wpisz w przeglądarce adres Swojej wersji systemu i zawsze sprawdzaj czy w przeglądarce jest bezpieczne połączenie jak na poniższym rysunku

Kiedy poprawnie się zalogujesz pojaiw się Twój panel użytkownika. Z lewego pionowego menu wybierz pozycję „dodaj nową sugestię” oznaczoną ikoną plusa w kole. Na urządzeniach mobilnych z małym ekranem menu użytkownika będzie domyślnie zwinięte, wtedy musisz nacisnąć przycisk plusa.

Formularz dodania nowego zgłoszenia będzie się różnił w zależności od odmiany kaizen w Twoim przedsiębiorstwie. Przykładowe i konieczne do wypełnienia pola w formularzu to: Tytuł Sugestii, Wybierz dział, Obecny stan, Propozycja zmiany, Nakłady finansowe.

Każda wykonana przez Ciebie akcja będzie zakończona komunikatem o poprawnym dodaniu pomysłu bądź błędem. Każdy błąd będzie wyraźnie oznaczony czerwonym polem w formularzu.

Musisz pamiętać, że kiedy dodasz zgłoszenie osoba odpowiedzialna za jego sprawdzenie w momencie dodania nowego zgłoszenia otrzyma powiadomienie email bądź sms.

Edycja nieocenioneg pomysłu:

Jeśli popełniłeś błąd bądź chcesz dokonać zmiany kaizen musisz pamiętać że możesz tego dokonać tylko w momencie gdy status pomysłu w aplikacji jest żółty czyli „w trakcie oceny”. Po ocenie wniosku przez osobę wyznaczoną przez przedsiębiorstwo nie ma możliwości dokonania zmian w Twoim wniosku.

Z menu po lewej stronie wybierz pozycję „Edytuj swoje sugestie” oznaczoną ikoną ołówka

W panelu pojawi się teraz tabela z spisem dodanych przez Ciebie pomysłów aby wyedytować sugestię należy wybrać ikonę ołówka znajdującą się na końcu wiersza po prawej stronie tabeli.

W formularzu pojawią się teraz wypełnione pola, możesz je dowolnie edytować.

Usuwanie nieocenionej sugestii:

Usuwanie pomysłu jest bardzo proste więc należy uważać, aby omyłkowo nie usunąć Swojego zgłoszenia. Usuwać można tylko pomysły których status jest żółty. Podobnie jak w przypadku edycji należy wybrać z lewego menu pozycję „Edytuj swoje sugestie” oznaczoną ikoną ołówka.

Pojawi się identyczna tabela jak w przypadku edycji wniosku.

Aby usunąć na trwale pomysł z systemu należy wybrać ikonę czerwonego kosza na wniosku która ma status „w trakcie oceny”

Następnie kiedy wybierzesz tą opcję pojawi się na środku panelu powiadomienie wraz z ostrzeżeniem dotyczącym usuwania wniosku.

Pamiętaj kiedy usuniesz wniosek nigdzie nie będzie przechowywana informacja o tym, że dodałeś wniosek - moduł dodania obowiązkowej sugestii nie odnotuje wcześniejszego dodania i w dalszym ciągu będziesz zobowiązany dodać pomysł w określonym czasie.